IK-kennisdebat: de veranderende informatiesamenleving

Vanavond, 11 november, vindt in Hotel De Wereld in Wageningen het IK-kennisdebat plaats. Het debat wordt georganiseerd door IK-magazine van uitgeverij Essentials in samenwerking met DOK Delft, de hipste bibliotheek ter wereld die aan de weg timmert met de eigen website en flink gebruik maakt van de mogelijkheden van nieuwe media. DOK Delft streamt het debat online, waardoor het live te volgen is via Ustream (vanaf 20.00 uur).

Thema IK-kennisdebat

Het debat vormt de opmaat voor het NVB Jaarcongres dat morgen in Ede wordt gehouden. Thema van het debat is ‘internet en de vrijheid van informatie’. De organisatie kondigt een debat aan over actuele zaken als open access, auteursrecht, uitgeefmodellen en privacy. Kijken dus.

Deelnemers IK-kennisdebat

Deelnemers aan het debat zijn:

– Davied van Berlo (projectleider Ambtenaar 2.0 ministerie LNV)
– Jaap Dijkstra (directeur Onderwijs Faculteit der Rechtsgeleerdheid Rijksuniversiteit Groningen)
– Bart van der Meij (o.m. voorzitter van de NVB)
– Eppo van Nispen tot Sevenaer (directeur DOK Delft)
– Peter Olsthoorn (internetjournalist)
– Pieter Sijpersma (hoofdredacteur Dagblad van het Noorden)
De gespreksleiding is in handen van Henk Verbooy.

De gespreksleiding is in handen van Henk Verbooy van Essentials Media.

Afbeelding: World Economic Forum via Flickr (cc)

1 reactie

Opgeslagen onder Blog, Congres

Een Reactie op “IK-kennisdebat: de veranderende informatiesamenleving

  1. Pingback: IK-kennisdebat: Rupert Murdoch, auteursrecht en media-opvoeding | Publishr

Geef een reactie

