11 Reacties op “Drie misverstanden over ‘schrijven voor Google’

  1. Hugo,

    Content is nog steeds king, maar bij real-time zoekresultaten is tijd de succesfactor en dan pas content, toch? :-)

    Groet,

    Antohny Game

  2. Hallo Anthony,

    Naarmate search meer richting real time gaat, verandert alleen het speelveld. De wedstrijd wordt nog steeds gewonnen door de speler met de beste optimalisatie.

    Hugo Louter

  3. Pingback: Vijf tips voor meer inkomende links op uw website | Publishr

  4. Uit ervaring blijkt dat mensen beter op goede titels klikken die er aantrekkelijk uit zien, waar ze de juiste (specifieke) verwachting bij kunnen vormen.

    b.v.
    Oproer op boerderij
    is een aardige titel voor een stuk.

    echter
    Oproer in varkenstal
    is veel specifieker en zal net weer een specifiekere doelgroep aanspreken om het ECHT te lezen en de algemene lezer zal het niet overslaan.

    De vindbaarheid op boerderij is bijna onmogelijk terwijl varkenstal wel goed te doen is.

  5. Kerstin

    Drie misverstanden? Iedereen wil toch gevonden worden door Google? Klaar als een klontje. En dat je goede metadata moet gebruiken, is toch al minstens negen jaar bekend?
    Moet je tegenwoordig niet gewoon betalen om gevonden te worden door Google?
    Gratis workshop? Wat proberen jullie nou – heel omslachtig – te verkopen eigenlijk? ;-)

  6. Beste Kerstin,

    De workshop ‘schrijven voor Google’ is bedoeld voor iedereen die behoefte heeft aan een klein aantal makkelijk te onthouden tips en trucs bij het schrijven van online teksten. Getuige de aanmeldingen is dat niet bij iedereen even ‘top of mind’ als bij jou.

    Met vriendelijke groet,

    Hugo Louter

  7. Pingback: Jaaroverzicht 2009: De meest gelezen artikelen van Publishr.nl | Publishr

  8. Pingback: SEO voor redacties: vier quick wins | Publishr

  9. Article marketing wordt steeds belangrijker, zeker nu met Google instant search veel long tail keywords minder hits krijgen.

    Oftwel content is en blijft koning.

    Simple Seo Amsterdam

  10. Naast het schrijven van webteksten is ook de zogenaamde ‘content / html-code ratio’ van belang. Maak de code van je webpagina’s zo schoon mogelijk en zorg voor een ratio boven boven de 25%. De homepage van mijn website heeft nu een ratio van 37%. Ben benieuwd wat dit gaat doen voor de .

  11. Hallo, ik wil alleen even laten weten dat ik het bericht erg interessant vind met interessante informatie. Ik ga deze site dan ook in mijn favorieten zetten.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s