Online marketing groeit, traditionele marketing zakt weg

Online media worden steeds belangrijker, en dat is ook te merken in de bedragen die worden uitgegeven aan marketing. Uit een recent onderzoek van Epsilon onder CMO’s blijkt dat 63 procent van de marketingbazen in 2008 meer heeft besteed dan voorheen aan digitale marketing. Iets minder ondervraagden (59 procent) zetten hier een vermindering van de ‘traditionele’ uitgaven aan marketing tegenover. Overigens verwachtte men dat de totale marketinguitgaven een record te gaan breken als gevolg van het aanhoudende economische optimisme. Benieuwd of die voorspelling uit gaat komen nu wereldwijd de marketinguitgaven worden teruggeschroefd.

(Foto: Gavin Bell)

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blog

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s